Bish Network...Week 1 review

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Mon 03 May 2010, 6:33 pm

Well week 1 is in da books...O well..we lost 2 da refs...ooops I mean da giants again..lmao...Good game boys..Yo did yall see me pancake hollywood on dat field go try...lol..SWEET!!! yea big guy u thought u was just go run thru lil #2 hun man??? Lol I think imma try 2 get n2 da prediction biz.... Just think about what i said last week...I pedicted dat we beat da refs(giants)..ok we lost..but i wanna send a shout out 2 all da yanks 4 havin yo boy back and goin 2 war wit me...we still gotta figure out how 2 win da close 1s..But yall came 2 ball dat game couldv easily went either way...Hey i also predicted dat #34 dat crazy f____r Mueller was gonna get n a fight...lol..I TOLD U....Damn I hope your son grows up 2 be a good kid..He better not get n no trouble..u mite try n kill em...lay of da juice man...lol..j/k..congrats again...I also predicted da buccs were a year away from rebuilding...f__k a year away dey better star rebuildn NOW!!! lol....Did yall know dat da buccs have 13 fuckn players over 40..SMH...Tbrown Dham..ma nigga Howie..it aint 2 late..yall not captains so dont go down wit da ship...lol..& what i tell yall about dem eagles..dem fuckers looked good against dem old dudes... I also said dat da dull-phins was a piece of shit..lol Did anybody see lil squirl i mean bigg foxx....see see see what had happn was...LMMFAO...WTF..Anyways good game R.I.P. yall boys looked good out there..even if it was against da dull-phins... Didnt get 2 see da 2 earlier games but it looks as if da Irish is STILL shitty.... da Hurricanes looks as if dey came 2 play kept da game close...But dats not sayn much since yall only played killswitch..dey aint shit..buuuuut dey do come 2 play.... How about dem ex yanks/raiders....wow..well people didnt really give ma boys much of a chance..dem boys came 2 ball.. or was da broncos dat fuckn shitty...Well i hope yall boys can keep it up..its all good when your beatn up a shitty team & its all fun when everybody get 2 get off..but if yall struggle dont be surprised if dat sugar turns 2 shit real fast.....Broncos stay together get some experience learn how 2 catch n play D yall shoud be able 2 compete around week 8 or sumn...lmao...

Yo i just wanna send a shout out 2 all da ballers...It was great bein out there wit u f___s again...its lookn like its gonna be a great year 4 flag in wny...if u ask me dat championship is ups 4 grabs..judging from week 1 its def any given sat..wit da exception of da dull-phins, irish, & broncos it looks like its open season...

p.s Buccs dont wait till its too late recruit NOW!!!! howie ham brown ...yall would look real good n blue & white..lo. im just sayn....FOLLOW ME

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Nice Prediction

Post by Giants34 on Mon 03 May 2010, 7:17 pm

DBish you were right, almost a debacle on the field. I did take a little sucker punch to the cheek while under restraints. lol But its all cool. I told you I had some new juice, that shit worked fast I was ready for some MMA by halftime. Good shit and keep it up. L8R Mueller

Giants34
Guest


Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Mon 03 May 2010, 8:45 pm

LOL...U gotta try dat good magical motivational dust eagle#2 put me on 2 last year...lol..dat shit a have u runnin thru buccs like its nutn...lmfao

O yea i forgot 2 send a shout out 2 da 1st non yankee hater...tangodwn..thanks 4 da asshole comment...lol...now u gotta register n be lagit cause if not you'll have poser pretending 2 be u... Hey u just mite've started sumn...GO YANKS....FOLLOW ME

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by unknown1 on Mon 03 May 2010, 11:06 pm

the way i see it is a 3-0 loss to any of the top 3 teams means you did not lose but somewhere in that game you beat yourselves. That is 2 games in a row the yanks stretched out the g-men does that mean the yanks are just going to be that good or is it just the g-men find it hard to compete against weaker teams or maybe the g-men did pay the refs oh yeah that reminds me can i get my change back g-men it dont come cheap lol. Either way you look at it the torch is getting passed will it be the yanks or the g-men. Now if i was a bettin man i would have to take the young guns expierence can only take you so far before your age says no f#$k that. So Bucs you had a nice run but its time, the yanks are coming. Man i hate saying that about them cocky mofo's. But if i learned anything its even if i hate them more than anybody the truth still hurts. 1 more thing before i go can somebody anybody please tell the hurricanes to start playing football against k/S was the indoor games not enough for them to want to kill the switch. Listen Rob the game is yours you got it man stop playing around with 35 yard passes it wont work and tell your team to BLOCK when that happens your team aint to far out of it. As for the ballers just wait cause when the hitting comes the ballers will be a rollin cause you aint ready yet . The Irish i only have 1 ? and thats WHY did you come back your team is like playing practice dummys teams should start thanking you guys for the workout. So like i said my money is on the yanks and canes for the next couple seasons. Irish if you smart combine with the canes i think those to teams combined could make some noise in the WNYFFL. As for my last words F#$k the Yanks but i like the odds so show me the money. IM OUT

unknown1
Guest


Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 12:50 am

LMAO....AYEEE!!!!! Unknown1 welcome 2 da show.. Appreciate u keeping it real... & Thanks 4 da F#$k u shout out... Its always appreciated.. Lol.... Shit now & days when u say f__k da Yanks dats like sayn wassup 2 us.. but aye I told u im getn good @ predictions.. but we still have a lot of work 2 do.. dis our 2nd year & we had a lot of players.. but we still don't have a team... our goal is 2 build a national team not just a local team dats still competing together 5.. 10 years later.. so 2 be real dats what I respect about buccs & giants.. We've already experience in just our 2nd year, how difficult it is 2 keep a team together.. so buccs Giants .. in da short term I wanna beat da shit out of yall.. but imma still be in yall ears, leaning on yall shoulders if I have 2.. but wit my ears open lookn 4 advice on longevity... Unknown1 thanks 4 seeing n us what I see n not being afraid 2 let everybody else know...Hopefully we can build of it.. Everybody talkn bout young teams but we have 1 of the youngest teams.. its only me & agent0 3rd year ever playn.. after playn 1 year wit da titans(GET WELL SOON JIM SITARSKI) we decided 2 start are own team... so imma end dis by sayn thanks 2 everyone dat helped us get established & dat continue 2 give us advice.. I Yankee Salute You....... now back 2 my regular program...f__k ALL YALL.... ESPECIALLY JOHN ABRAMS N DA dull-phins....LMAO... HA HA....FOLLOW ME!!!!!

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by K/S#19 on Tue 04 May 2010, 7:43 am

uh.....the hurricanes? hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.
yea

K/S#19

Posts : 290
Join date : 2009-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by Jack on Tue 04 May 2010, 9:38 am

Sean ..... Don't you realize this unknown character sounds just like that red headed step child mutha f___a! My bet is it's Kieth hiding behind another name. Way to give props to the Yankees. What I don't get is how he said "Either way you look at it the torch is getting passed will it be the yanks or the g-men" Does he not realize if the torch means the champs the G-Men already hold that! What's really pissing me off is how people get on here and hide behind these names and really disrespect teams. You have no credibility when you do stupid shit like that. At least Bish puts it out there in the open. I have a lot of respect for teams like The Irish, Dolphins, Hurricanes and the new teams like Steel Curtain & Broncos. These teams have talent. All these teams might need is a few more players to fit in to make them a competitor. They will grow. The Buccs was not the best team. It took years and through attrition and addition they are where they are now. The same could be said about The Eagles & Giants. The lower top tier teams are on their way too. Don't put these teams down. They deserve respect for wanting to be a better team and sticking with it! By the way Kieth if you are referring to the Buccs as the team who holds the torch representing teams in the Buffalo area I would say you are sadly mistaken. All the teams who travel represent Buffalo. The Buccs aren't above all the other teams who put forth the same effort they do. We are all the same and we all have the same thing in common. We love this game, we love the competition and we want to see Buffalo on the map in competitive flag football. All these teams deserve respect. Guys like Bish do this for entertainment not to hurt or tear down teams. Guys who post behind unknown names show no respect yet have no cred. K I said too much!
Jack

Jack
Guest


Back to top Go down

DBISH= Lie

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 9:41 am

" Yo did yall see me pancake hollywood on dat field go try...lol..SWEET!!! yea big guy u thought u was just go run thru lil #2 hun man??? "

So you pancaked me? LOL. That is a lie. Go to the pics , that FG try is on there. I dont know who you think your are pancaking, maybe you were eating some when you offense was on the field because you guys had about 2 or 3 first downs.

As far as the refs go, their was 2 or 3 blatent holds that were never called in your favor. And if I recall correctly the flags were in your favor at 5 to 2.

Maybe if you guys actually won something, EVER, you can talk some smack. Until than the DBISH network will just be on the PBS level. LOL

So I repeat,

WE WIN you LOSE

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by keith on Tue 04 May 2010, 12:22 pm

why is it everyime i look on here somebody says im posing look assholes my name is at the top if i wanna say i will say it dont know who jack is dont care you can kiss my ass to. so stop swinging from my dick its funny how you know me but yet i dont know you. You must wanna be my shadow or something if you wanna call me out call me out on the field i will be there i can take any hit you deliver if you can hit me. Dont get me confused for those wanna be suburban kids who wanna be from the hood i aint 1 of them so when you see me speak your mind and i will speak mine. i aint going to sit and play computer gangster why? whats the point Jack is that name even real now that people keep calling me out from here on out im saying whatever and if i offend people ohwell dont care. So to all my followers its a long walk go get your best pair of KEDS you gonna need them dont come with the nikes you aint at that level yet. As far as my team and teamates go lets just play ball. 1 team = 1 victory so lets go get it. K/S great game sat. as always we had you guys till the end.

keith
Guest


Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 12:47 pm

Lol.... yea hlwyd7 na it wasn't a pancake but I def was tryn 2 draw attention 2 dat pic.... as u can see u clearly rushed da center guard gap.. wich shouldv been a penalty... dat shit was so blatant & im glad scott got a pic of it... O yall def got away wit 1... its another pic where yall blocking back is clearly blocking 1 of my guys n da back.... wich he did 2 me every time I blew by his fat ass... & when I tried 2 tell da ref about it im da 1 who got da penalty... 2 to 5 u gotta be fuckn kidding me unless u was talkn bout in favor of da giants... yea we lost yall won.. we may had only a couple 1st downs but it wasn't because of sumn yall did... yall didn't even get 1 sack & it was only 1 pass rec by a wr.. da rest was dump offs... our pass rush was way better den yalls... & we don't even have a mobile qb... da point I was tryn 2 make wit dat statement was da refs are clearly on da giants side... & im glad u pointed dat out n da pic... cause dats what I wanted everybody 2 see...DA REFS CHEAT 4 DA GIANTS.... O n now I know y u didn't get any sacks... yo ass big 4 NOTHING... yea go back n look @ dat pick... yall go see me tossing his big weak ASS... LMMFAO.... FOLLOW ME!!!!!!

PS keith, jack & #7 thanks 4 coming on da network.... peace

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by K/S#19 on Tue 04 May 2010, 12:53 pm

Jack,
I have been playing against that hurricanes/raiders team for a couple of years now and its getting worse not better. They had a better team in indoor and we still beat them 3 outta 4. Hell they couldnt even beat the Titans indoor. they just lost their best WR (Adam) and 2 good OL. I have a lot of respect for Mr. Morris, MacCarley, Keith, hell even Rob. I wish em luck in the future.
thx
Sean

K/S#19

Posts : 290
Join date : 2009-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by Rob on Tue 04 May 2010, 1:15 pm

I agree we did have a better team indoor but I can't make people be dedicated or show up to the games so it is what it is I'm gonna go out there and play hard every week regardless of who is out there with me that's all I can do. We just have to move forward and try to find players that want to play as much as we do and show up. But anyways that's in house stuff I have to take care of good game last weekend killswitch good luck the rest of the way. See everyone Saturday.


Rob

Rob
Guest


Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by keith on Tue 04 May 2010, 1:36 pm

sean like rob said its in house stuff man we trying to find people who want to play not just show up. Try coming to our practices you mite be there by yourself watching the grass grow lol. but as far as looking worse man we just weeding people out but we getting there. we just need to keep doing what we doing we know who is dedicated and who is not. but no matter what you will see the hurricanes on the schedule cause aint no quite in the core of the team.

keith
Guest


Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 1:47 pm

Lol.... yea hlwyd7 na it wasn't a pancake but I def was tryn 2 draw attention 2 dat pic.... as u can see u clearly rushed da center guard gap.. wich shouldv been a penalty... dat shit was so blatant & im glad scott got a pic of it... O yall def got away wit 1... its another pic where yall blocking back is clearly blocking 1 of my guys n da back.... wich he did 2 me every time I blew by his fat ass... & when I tried 2 tell da ref about it im da 1 who got da penalty... 2 to 5 u gotta be fuckn kidding me unless u was talkn bout in favor of da giants... yea we lost yall won.. we may had only a couple 1st downs but it wasn't because of sumn yall did... yall didn't even get 1 sack & it was only 1 pass rec by a wr.. da rest was dump offs... our pass rush was way better den yalls... & we don't even have a mobile qb... da point I was tryn 2 make wit dat statement was da refs are clearly on da giants side... & im glad u pointed dat out n da pic... cause dats what I wanted everybody 2 see...DA REFS CHEAT 4 DA GIANTS.... O n now I know y u didn't get any sacks... yo ass big 4 NOTHING... yea go back n look @ dat pick... yall go see me tossing his big weak ASS... LMMFAO.... FOLLOW ME!!!!!!



I call out your lie , have proof of it, and than you come clean. Dude your credibility is gone!!!!! Your like Rotheslberger in a club having sex with a girl and saying it was consensual. LMAO......

Than you spill more lies.......

First off ,
If I blow your ass back, its called going through you not the A gap , than you go towards the kicker as the pic shows, do you keep going forward, no, you jump and try to block the kick.

Secondly,
Sacks are nice, but my job is to rush the QB. If your QB chooses to dump it off and throw 3 picks cause he has no time, I did my job. Your team didnt score, didnt get more than 2 first downs, and had a goose egg. I think its safe to say our defense DOMINATED...... You could have Bruce Smith rushing and hes not gonna get the QB if hes dumping it off all the time . Ask Ford how many times I handed his flag to him. Go look up the stats for the past few years , Im always near the top, and I miss games for Semipro.

Lastly,
I can name all 5 penalties the Giants recieved and the 2 the Yankess did. I have a great memory. Can you? Losers blame the refs , winners overcome the refs and just win...........

WE WIN YOU LOSE.....................

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 2:38 pm

#7 u PIECE OF SHIT...like i said my point of sayn i pancaked u was 2 draw attn 2 dat pic..so everybody can see how da refs favor da giants...U dAMN FOOL..how u go say u went through me..u stupid ass better go back n look @ da b4 and after pics...u can see u lined up n da B gap n slanted down into da A gap where i thought goin by da rules..U NOT SUPPOSE @ DO DAT...dats do only reason u even got any penetration...look @ da pic after u illegally slanted 2 da A gap..i adjusted & i clearly pushed yo weak ass 2 da other side of da line..u had 2 jump..cause u couldn get no further..u sound like my man cook#3 talkn bout what you've done n da past..dat shit dont mean nothin cause on sat u aint have SHIT!!!! ask yo qb how many times i handed him his flag..talkn bout dump offs..dats yall qb dumpn it off....we helped yall def out wit dropped passes..mike only dumped it off 2 da linemen twice da whole game...where every completion except 1 for yall went 2 a lineman...& dat 1 completion was a quick slant...Keep it real did yall def really dominate..or did it benefit from our mistakes...O & dont forget we dropped 3 ints..including 1 b4 da game winning kick..we may only had a couple 1st but we had more den a couple dropped balls dat wouldv def went for a 1st...& we missed da fg 2 tie it..so think about it u PIECE OF SHIT did yall really beat us or did we lose it ourselves..so keep dat shit real or keep it movin DICK HEAD.....1 thing im go always have is credibility....lmYao...FOLLOW MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 2:52 pm

Your quotes...........

da rest was dump offs

your next post was

mike only dumped it off 2 da linemen twice da whole game

Every one of your posts contradicts the other. lol




Whats funny is we gave Ford time in our indoor game last week and he threw up over 50 points. So what changed?

Can someone count how many DATS and Da's you have per post? Its like reading my wifes 1st graders homework. LMAO

I dont think your Da GED measures up to my masters degree. So I dont think DAT it is DAT it is worth my time to keep VERBALLY assassinating you.




WE WIN YOU LOSE..................

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 3:05 pm

U dumb f__k i was clearly talkn bout bobby....1 more thing Dick Head..if u blew through me y is it dat im goin forward & your falln back...How is it dat u line up in da B gap but end up behind da guard onda otherside..I tell u why cause u slanted 2 da A gap...NOW WHO LIEN???? I was joking when i said i pancaked u...but i was dead serious when i said i tossed yo big weak ass..& u twice my size...da proof is in da picture..u wasn even lined up n front of me..u wasn jumpin u was falln back..wit yo hands up...& da winner isssss....Bish Network....lmYao.....FOLLOW MEEEEEE!!!!!!!!!!!


Last edited by dbish2 on Tue 04 May 2010, 4:14 pm; edited 1 time in total

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 3:29 pm

dbish2 wrote:1 more thing Dick Head..if u blew through me y is it dat im goin forward & your falln back...How is it dat u line up in da B gap but end up behind da guard onda otherside..I tell u why cause u slanted 2 da A gap...NOW WHO LIEN???? I was joking when i said i pancaked u...but i was dead serious when i said i tossed yo big weak ass..& u twice my size...da proof is in da picture..u wasn even lined up n front of me..u wasn jumpin u was falln back..wit yo hands up...& da winner isssss....Bish Network....lmYao.....FOLLOW MEEEEEE!!!!!!!!!!!


Only 8 da/dats in this post, thats not so bad.

Quite simple. I will give you step by step procedures son.......

I blow u out of the way, which I did. I than proceed towards kicker ( thats how you block a kick, lol) . You recover after getting blown up, and than proceed to push me while im in the air. Your skinny ass probally shouldnt be on the FG team. I know If I was coaching the Yanks I wouldnt have a 160 pounder blocking.

And since you think Im so weak, I will try to get to the gym more and increase my 460 max and 32 reps of 225. Your just to strong for me Bish.


WE WIN YOU LOSE YANKEES!!!!!!

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 4:01 pm

da/dats how i do...lmYao....step by step...u illegally slanted 2 da A gap...i was ecpectin more of a power rush but dis big pussy chose 2 slant cought me off guard...yup i recovered..cause of my skill not my size...look @ da picture u big 270 pound weekling...do u call dat n da air...lmYao...da only foot in da air was da one i knocked u off..da other was da reason u didn get pancaked..cause it hepled u catch yo balance...How da f__k u go say u blew me out da way when im still in front of u..if u blew through me how'd u end up behind da guard...if u blew through me how come u didn block da kick...from da look of dat picture..YO WEAK ASS DIDN EVEN COME CLOSE>>>If i was da giants coach i'd take yo weak ass of fg block..cause if u cant get by somebody half yo size..den WTF good are u...smfh..

I WIN YO WEAK ASS LOSE.................GO YANKEES...FOLLOW ME!!!!!!

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 4:13 pm

U GO HAVE 2 TRY & VERBALLY ASSINATE ME..CAUSE YOUR STILL MAD DAT I PHYSICALLLY ASSASINATED YOU....U A DAMN FOOL IF U THINK I GOT A GED...BUT DIS(DIS A NEW 1 4 U) AINT ABOUT EDUCATION LAST I CHECKED DIS IS ABOUT FOOTBALL....EVEN PEOPLE WITHOUT ANY EDUCATION KNOW DAT IM NOT GETN PAID OR GRADED ON HOW I POST SO TRY AGAIN DICK HEAD...EVEN A STUPID F#$K LIKE U KNOW WHAT DA F#$K IM SAYN....I CAN GO ON ALL DAY.....GET WIT DA TIMES..DIS DA ERA OF TEXT MESSAGING & INSTANT MESSAGES.....DONT F#$K WIT ME SHITHOOD7....LOOK @ DA PICS BITCH I WIN U LOSE..ALL DAT MUSCLE 4 NOTHING f__k DA GYM GET YO SKILLZ UP...(SKILLZ THERE GOES ANOTHER 1)..lmYao...AYEEE!!!!! FOLLOW ME!!!!


Last edited by dbish2 on Tue 04 May 2010, 7:08 pm; edited 1 time in total

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 4:29 pm

Obviously you are in your own world. Logic backed with FACTS wont change your uneducated mindset. I can back my game with all sort of stats ,accomplishments , and team wins but guys like you will just be haters for no other reason than to be a hater. Guys like you always have excuses or reasons why they dont win ( refs, drops, etc, etc.....) . At the end of the day , I just call those people LOSERS.............



BOTTOM LINE

Giants 1- 0
Yankees 0- 1

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 4:37 pm

2 all u old or dumb f___s who aint up on da new lingo..let me help u out
smh=shakin my head... smfh=shakin my fuckn head...smmfh=matha fuckn
lmao=laughn ma ass off..lmmfao=matha fuckn ass off...lmYao...laughn ma YANKEE ass off
da=the dat= that dis=this dem/em=them...dunno=dont know..1=one 2=two 4=for/four
f__k dat im not bout 2 explain dem all but my last 1
hlywd7=piece of shit 270lb 460lb lifting weak bitch...ha ha ..lmmfYao

ps...im not tryn 2 get a job on dis site or show off my education..i do dis 4 strictly 2 entertain myself..i can really give a f__k about what anybody thinks of me..cause dont none of yall pay my bills..so shithood7 if your da 1 checkn my application out den u can critique my education till den bitch keep it football

Bottom line
dbish2 1-0
shithood7 0-1

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 4:50 pm

Dbitch,

You getting a little angry? Thank you for explaining your "Hooked on Phonics language"


WE WIN YOU LOSE..............................

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by dbish2 on Tue 04 May 2010, 4:57 pm

Lol yea u def lookn like Dbitch rite now..lmYao....u dumb f#$k...angry naw..dis what i do....i guess u tryn2 point out words dat i clearly misspelled on purpose is yo come back...hooked on phonics..try Hooked on Bish Network..Stay tuned..Your in my world now..be lookn out 4 a special guess dis week

dbish2

Posts : 172
Join date : 2009-05-02
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by hlywd7 on Tue 04 May 2010, 5:06 pm

Dear Dbitch,

Thank you for renewing my interest in flag football. You and Mueller really keep me loving this game. My true love of course, is real ball, something you probably cant do.

Hey , everyone spells stuff wrong, I know I do, no biggy. But damn you got a new language forming with your posts. It gives me headaches , reading and comprehending your posts. lol

In Conclusion;
Guys like you really get my competitive juices flowing. Lack of respect, talking smack , and complete disregard for better players makes me want to play right now.

So for that I truly thank you.......


WE WIN , YANKEES LOSE, DBITCH is a LOSER!!!



IM SIGNING OUT !!!!!!!!



Love,
Hollywood #7

hlywd7

Posts : 57
Join date : 2010-05-04
Location : Lancaster

View user profile

Back to top Go down

Re: Bish Network...Week 1 review

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum